Wav-e training: maand twee

Door woensdag, februari 14, 2018 6

De weken vliegen voorbij en we zitten zowaar al halverwege februari. Dat betekent ook dat maand twee van mijn Wav-e training er ook alweer opzit. En ik moet toegeven dat het me eigenlijk heel goed bevalt. Ik voel mijn lijf werken, mijn hartslag verhogen en mijn spieren sterker worden. De intensiteit wordt natuurlijk elke training een beetje meer opgehoogd dus je spieren moet steeds meer ‘tegengas’ geven tegen de elektrische golven. Als je ziet wat voor effect dit soms heeft, is volgens mij hilarisch om te zien want door de spanning op je spieren maak je soms grappige ongecontroleerde bewegingen. Maar dit dwingt je om je nog meer te concentreren en je spieren aan te spannen. Lekker hard werken dus, ik hou ervan!

Wat is EMS?

Ik ga proberen je iets meer te vertellen over de werking van een EMS (elektrostimulatie) training. Het Wav-e systeem is een geïntegreerde en complete set van componenten om een dynamische EMS training te kunnen bieden. Dankzij de techniek train je alle spiergroepen tegelijkertijd waardoor je effectief en efficiënt traint. Door de EMS techniek wordt de spier tot diep in de vezels gestimuleerd, veel dieper dan bij traditionele fitnessoefeningen, waardoor resultaat snel zichtbaar wordt.

Hoe ziet een Wav-e training eruit?

In de training van 15 minuten doe je verschillende oefeningen in ‘waves’. Een wave duurt circa 8 -10 seconden en tijdens deze stroomgolf komt er spanning op je spieren te staan. Afhankelijk van de bewegingen die je maakt train je verschillende spiergroepen. Oefeningen waar je aan kunt denken zijn de rustige squads, lunches of push ups. Maar het zijn altijd oefeningen die voor iedereen uit te voeren zijn dus geen ingewikkelde pasjes of lastige choreografie zoals soms bij groepslessen in de regulieren sportschool.

Voor echt resultaat

Bij de Wav-e studios start je met een 6 maanden abonnement zodat je gericht de tijd hebt om aan je doelstelling te werken en deze ook te behalen. Elke training wordt de spanning iets opgehoogd en wordt er nauwlettend gekeken naar de intensiteit die je spieren aan kunnen. Middels een pasje houden ze bij wat inspanning bij je vorige training was zodat je ongeacht de personal trainer die je hebt altijd de training krijgt die bij jou past.

Wordt vervolgd..

Ik heb nog 4 maanden te gaan dus de volgende keer vertel ik je graag meer hierover. Deel graag mijn persoonlijke doelstelling en resultaat met je. Houd ons dan ook via Instagram, Facebook of Bloglovin in de gaten voor dagelijkse updates.

PS: zou jij het willen proberen? 

6

Nog geen reacties

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


CommentLuv badge